خوراک استارتر طلایی تابان

مصرف استارتر در دوران شیرخوارگی باعث می شود تا بره  به رکورد 10 تا 12 کیلو گرم وزن گیری در ماه برسد و همچنین باعث پیشگیری از ابتلا به بیماری های خطرناک و جلوگیری از تلفات بره می شود

جهت استفاده این خوراک نیازمند مخلوط شدن با هیچ ماده غذایی دیگر را نیست و تنها با اضافه کردن 10 درصد گل یونجه به خوراک میتوانید آن را مصرف کنید.

این محصول تا پایان شیر خوارگی برای بره استفاده می شود و به اصطلاح باعث شیر مست شدن بره می شود و موجب وزن گیری 40 کیلو گرم در سه ماه می شود ،در صورتی که بره با روش پرورش سنتی تنها 15 تا 17 کیلو گرم در سه ماه وزن گیری می کند.

احتمال شیر سوز شدن بره های شیر خوار در روش سنتی بسیار زیاد است.

_ تفاوت این محصول با سایر خوراک های موجود در بازار: بزرگترین مزیت این محصول بی نیازی از ترکیب با مواد غذایی دیگر می باشد، همچنین با استفاده از این خوراک دامدار شاهد رشد سریعتر 2تا5/2 برابری بره ها می باشد .

کاملترین خوراک بره شیرخوار استارتر طلایی تابان نام دارد و تمام مواد مورد نیاز حیوان جهت رش سریع را در ترکیبات خود جای داده است.

نحوه استفاده این خوراک: شروع خوراک دهی6 روزبعد از تولد است( 90 درصد استارتر را با 10 درصد گل یونجه) مخلوط نموده  و به میزان کم و با برنامه مشخص شده توسط دامپزشک مجموعه  در اختیار بره دهید.

این استارتر به صورت دائم در 24 ساعت شبانه روز در اختیار بره قرار می گیرد و میزان خوراک دهی در حد  اشتهای بره می باشد .

توجه داشته باشید که برای دریافت میزان دقیق هر وعده باید با دامپزشک مشاور شرکت مشورت کنید.

قانون پس ماند: همچنین قبل از ریختن هر وعده در آخور بره ها حتما چک کنید که فقط 5 درصد از وعده قبلی باقی مانده باشد و در صورتی که کمتر یا بیشتر از خوراک وعده قبل باقی مانده باشد باید برای دریافت میزان دقیق با دامپزشک مشاور مشورت کنید.

شرایط حمل و ارسال :

خوراک طلایی تابان در بسته های 25 کیلو گرمی عرضه می گردد.

ارسال سفارشات بالای 5 تن از درب کارخانه می باشد و جهت سفارش در وزن های پایین تر با نمایندگی های هر شهر و استان ارتباط برقرار نمایید.

شرایط نگهداری :

خوراک را باید در محل خشک و دمای زیر25 درجه سانتی گراد و دور از دسترس جوندگان نگهداری شود .