نمایندگی ها

خرید خوراک دام در یزد با بهترین قیمت

خوراک دام کرمانشاه

خوراک دام کرمانشاه تولید شده از مواد مغذی زیادی است که با روش های نوین کاملا باهم مخلوط و میکس شده و جهت برطرف نمودن کلیه نیازهای دام ها اعم از گاو و گوسفند  مفید می  باشد .این خوراک که مخلوط بیش از 40 نوع ماده مختلف است سرشار از پروتیین،ویتامین،موادمعدنی،کربوهیدرات ها،پروبیوتیک ها و سایر مواد مورد نیاز جهت رشد بهینه دام است.خوراک تولید شده  که به صورت پودری می باشد به خوبی با کاه یونجه یا باگاس قابلیت مخلوط کردن و استفاده را دارد.

قیمت خوراک دام کرمانشاه 

قیمت خوراک دام در کرمانشاه مانند تمام شهرهای ایران  تشکیل شده از قیمت مواد اولیه بعلاوه هزینه های تولید می باشد.با توجه به اینکه قیمت مواد اولیه که از طرف دولت یا در بخش بازار آزاد به کارخانه وارد می شود بنابراین قیمت خوراک معمولا با نوسان همراه است . اما به طور معمول رنج خاصی دارد ما  برای شما قیمت های معمول را در زیر قرار داده ایم .اما جهت اطمینان قطعی درباره قیمت بازهم با دفتر مرکزی یا نماینده در تماس باشید.

خرید خوراک دام در  کرمانشاه 

به منظور خرید خوراک دام در کرمانشاه می توانید به  تمامی نمایندگان موجود در استان یا دفتر مرکزی (کارخانه مانا طب بیستون ) مراجعه نمایید. با اولین خرید  برای شما دستورالعمل نحوه مصرف از طریق شرکت مرکزی ارسال میگردد.این دستور العمل و آموزش ها به شما کمک میکند تا بهترین بهره و سود را با مصرف کمترین خوراک بدست آورید.

نمایندگی خوراک دام در کرمانشاه 

درصورتی که در شهری زندگی میکنید

namayandeh
نام نماینده :
محل نمایندگی:
شماره تماس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *