مقالات عمومی

خوراک دام دولتی – ثبت نام خوراک دام دولتی-حواله خوراک دام

خوراک دام دولتی

فرم ثبت نام اینترنتی خوراک دام دولتی

ثبت نام سهمیه خوراک دام

خوراک فقط از طریق عاملین فروش در استان کرمانشاه توزیع میگردد و با حواله جهاد فروخته میشود.

جهت هماهنگی میزان تناژ مورد نیاز وقیمت با شماره تماس دکتر زمانی تماس بگیرید.

09121990714

درحال حاضر فقط خوراک دام با ترکیب  ویژه (طلایی پربازده )  موجود است 

[contact-form-7 id=”10424″ title=”خوراک دام دولتی”]

گارانتی

در صورت عدم رضایت از خوراک دام خریداری شده از ما  به مدت یک ماه امکان برگشت محصول وجود دارد .

آموزش نحوه استفاده همراه با محصول برای مشتری ارسال می شود 

video
play-rounded-fill
video
play-rounded-fill

ثبت نام خوراک دام فارس

سایت مانا طب تنها مختص ثبت نام خوراک دام فارس نیست و از تمام شهرهای ایران قابلیت ثبت نام را دارد . و البته توجه کنید که خوراک طلایی بشدت کیفیت بیشتری به نسبت سایر خوراک ها دارد بنابراین قیمت آن هم متفاوت است. به طور قطعی می گوییم که با مصرف خوراک طلایی دوبرابر بازدهی بیشتری خواهید گرفت.

هدیه خوراک دام

سامانه سپند خوراک دام 

سامانه سپند خوراک دام جهت توزیع خوراک دام دولتی  ایجاد شده است.این سامانه  با سایت مانا طب چه تفاوتی دارد

1- سامانه سپند فقط مخصوص استان فارس است  اما مانا طب برای تمام کشور می باشد.

2-  در سایت مانا طب  انواع مختلفی از نهاده با قیمت های دولتی وجود دارد در صورتی که در سامانه سپند تنها یک نوع خوراک به قیمت 3/850 تومان موجود است.

3- خوراک طلایی مانا طب پروتیین بسیار بالاتری به نسبت دیگر خوراک ها دارد . و فرمول مناسب آن باعث ایجاد بهره وری چند برابری می شود .

4- خوراک های قیمت پایین فقط باعث سیری می شود و در رشد تاثیر چندانی ندارد وعملا برای دام دار زیان ده است تا سود ده

قیمت خوراک دام  آزاد  دارای ترکیب ویژه (طلایی)تولیدی مانا طب بیستون 

خوراک یارانه دار  فقط  از طریق حواله جهاد فروخته می شود.

ردیف نام محصول قیمت  هر کیلو درصد پروتیین
1 استارتر بره شیرخوار یارانه ای نداریم 17 الی 18 درصد
2  یارانه ای نداریم 16 الی 17 درصد
3 خوراک فلاشینگ (دوقلوزایی)  یارانه ای نداریم 17 الی 18 درصد
4 خوراک گاو شیری  ( پر شیر)  یارانه ای نداریم 17 الی 19 درصد
5 خوراک گاو شیری (متوسط شیر)  یارانه ای نداریم 17 الی 18 درصد
6 خوراک گاو شیری (کم شیر)  یارانه ای نداریم 16 الی 17 درصد
7 استارتر گوساله  یارانه ای نداریم 19 الی 21 درصد
8 خوراک گوساله پرواری  یارانه ای نداریم 15 الی 16 درصد

آموزش نحوه مصرف خوراک طلایی 

video
play-rounded-fill
video
play-rounded-fill
video
play-rounded-fill

انبار مانا طب

نهاده های دامی

خرید خوراک دام دولتی

خوراک دام دولتی 

خوراک دام دولتی را از کجا تهیه کنیم؟

این سوال اکثر دامداران فعلی است. چرا که قیمت نهاده های دامی مثل یونجه  و ذرت و سویا به شدت افزایش یافته است و تولید را به چالش انداخته است.وقتی دامداری میخواهد برای حیوانات اهلی خود مواد خوراکی تهیه نماید همیشه به این مسیله فکر میکند آیا در انتهای دوره با سود مواجه خواهد شد یا زیان . از این رو به دنبال خرید با کیفیت ترین و ارزانترین مواد جهت تغذیه دام های خود می گردد.

دولت جمهوری اسلامی  ایران همه ساله با توجه به اینکه می داند قسمت بزرگی از نهاده های دامی از خارج کشور تهیه می شود بنابراین جهت حمایت از تولید کننده ها مواد و نهاده ها را با ارز دولتی وارد می کند و در اختیار کارخانه های خوراک دام میگذارد که آنها را براساس مصرف با هم دیگر مخلوط و محصول مورد نیاز دامدار را تهیه نمایند.به این خوراک دام تولید شده که با استفاده از منابع حمایتی دولت تهیه می شود خوراک دام دولتی می گویند.

ترکیبات خوراک دام

خوراک فلاشینگ

خوراک طلایی گوسفندی

گوساله پرواری

ثبت نام خوراک دام دولتی 

سهمیه خوراک دام

جهاد کشاورزی جهت حمایت از قشر تولید کننده همواره تسهیلاتی یارانه ای تخصیص داده است.این تسهیلات تحت عنوان نهاده های دامی بسته به میزان تقاضای واحدهای  مصرف کننده نهایی   با قیمت کمتر از بازار( نرخ دولتی ) به تولیدکنندگان خوراک دام داده می شود.تولیدکنندگان نیز به تهیه خوراک دام و توزیع بین دامداران ثبت نام شده با قیمت دولتی اقدام می کنند.برای استفاده و تهیه خوراک دام دولتی کافی است در فرم ثبت نام کنید و میزان تقاضای خود را مشخص کنید.

سوالات متداول درباره خوراک دام دولتی

هر دامدار می تواند چند تن سفارش بدهد؟
تناژ مورد نیاز به تعداد دام های دامدار بستگی دارد. هرچند که میزان تناژ محدود می باشد اما برای دامداران بزرگ مقدار بیشتری علاوه بر سهمیه معمول در نظر خواهیم گرفت

آیا برای ثبت نام احتیاج به مدارک خاصی هست؟
به مدرک خاصی احتیاج ندارد فقط باید دامدار باشید یا اینکه به نمایندگی از چند دامدار اقدام به خرید نمایید

امکان ثبت نام تلفنی وجود دارد؟

خیر جهت ثبت نام می توانید با جهاد شهرستان تماس بگیرید

آیا کیفیت خوراک دولتی تهیه شده از کیفیت خوراک آزاد کمتر است؟

کیفیت خوراک طلایی تولید شده در تمامی انواع آن در نرخ های دولتی و نرخ آزاد برابر است و هیچگونه اختلاف کیفیتی نه در ترکیبات و نه در مواد اولیه وجود ندارد.

قیمت خوراک دام

خوراک دام دولتی به چه کسانی تعلق میگیرد؟
خوراک دام دولتی به تمامی دامداران مقیم در روستاها ، عشایر و دامداران صنعتی تعلق خواهد گرفت.اگر شما توزیع کننده خوراک دام هستید می توانید با ارایه نام و مشخصات دامداران سهمیه آنها را تحویل بگیرید.

حواله خوراک دام

در سال های گذشته دامداران مستقیما با مراجعه به سازمان جهاد کشاورزی حواله های لازم را براساس میزان حیوانات اهلی پرورشی مزرعه خود دریافت مینمودند.این مسیله که به صورت مستقیم مواد ومحصولات به دامداری ها داده می شد تا حدی کنترل بر بازار را سخت نموده بود و بسیاری از این مواد به مصرف دامداری ها نمی رسید و روانه بازار آزاد فروش می شد .بنابراین طی تصمیمات اتخاذ شده حواله ها را به کارخانه های تولید خوراک دام دادند و ازآنها خواستند که قیمت خوراک دام را به قیمت دولتی تصویبی عرضه نمایند.

قیمت خوراک دام دولتی

همانطور که قبلا گفتیم قیمت خوراک دام دولتی به نسبت ارزان تر از قیمت آزاد آن می باشد .جهت استعلام قیمت و ثبت نام  از طریق واتساپ زیر اقدام نمایید .خوراک دام تولید شده در شرکت مانا طب بیستون هیچگونه محدودیتی ندارد و هر فردی در هر نقطه از ایران که بخواهد می تواند خوراک خود را تحویل بگیرد. کارخانه های تولیدی محصولات مورد نیاز خود را در داخل سامانه بازارگاه ثبت می نمایند و در آنجا به نرخ دولتی نهاده های دامی را خریداری می کنند بنابراین نرخ تولیدی نیز ارزانتر است و اسم خوراک دام دولتی به معنای خوراک دام بی کیفیت نیست. تمام مشخصات خوراک تولیدی آزاد را دارا می باشد و هیچ تفاوتی ندارد.

ثبت نام خوراک دام 

ثبت نام خوراک دام بسته به نوع دامی که درحال پرورش است فرق می کند بعضی از کارخانجات خوراک  پرندگان و بعضی خوراک گاو و گوسفند تهیه می نمایند.بسته به اینکه چه کارخانه ای چه محصولی تولید می کند ،می توانید جهت  دریافت سهمیه خوراک دام اقدام نمایید .شرکت ماناطب بیستون دو نوع خوراک دام مخصوص گاو و گوسفند تهیه می نماید.

تفاوت خوراک دام طلایی با سایر خوراک ها 

خوراک تولید شده در کارخانه مانا طب در دوسته خوراک گاو  و خوراک گوسفند است .اما تفاوت این  خوراک با دیگر خوراک ها چیست؟ خوراک طلایی علاوه براینکه محصول فیزیکی تولید شده در کارخانه است به همراه آن دوره های آموزشی نحوه مصرف  و دریافت حداکثر بازدهی نیز ارایه میگردد.دکتر هادی زمانی نه تنها به فکر فروش است بلکه تلاش می کند تا با آشنایی دامدارها با روش درست مصرف و جیره نویسی مناسب با کمترین میزان مصرف خوراک بیشترین تولید و سلامتی را برای دامداری ها به ارمغان آورد.

One thought on “خوراک دام دولتی – ثبت نام خوراک دام دولتی-حواله خوراک دام

  1. سلمان شیرمحمدی گفت:

    منظور از دیدگاه چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *